Primjena Lean alata u servisnoj djelatnosti

Loborec, Ana (2010) Primjena Lean alata u servisnoj djelatnosti. = Undergraduate thesis , Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, UNSPECIFIED. Mentor: Štefanić, Nedeljko.

[img] Text
09_12_2010_Ana_Loborec-_ZAVRSNI_!.pdf
Restricted to IP adress Jezik dokumenta:Croatian

Download (9MB)

Abstract (Croatian)

U radu se analizira Lean menadžment, odnosno 5S metoda teorijske osnove i praktični dio proveden u poduzeću Coca Cola HBC . Prvo je prikazana teorijska osnova 5S metode ,a zatim i praktični dio proveden u poduzeću Coca Cola HBC u Zagrebu. 5S metoda predstavlja organizaciju prostora, ljudi i rada u svrhu unaprijeđenja svog poslovanja, ekifasnosti, produktivnosti, kvalitete i konkurencije. Postizanje takvih rezultata uvjetovano je timskim radom, željom za implementacijom i uspjehom. Praktični dio koji je proveden u Coca Cola HBC pokazuje zatečeno stanje, korake provođenja 5S metode te konačne rezultate primjene 5S metode.

Item Type: Thesis (Undergraduate thesis)
Uncontrolled Keywords: 5S metoda; Lean menagement;
Divisions: 700 Department of Industrial Engineering > 720 Chair of Production Control
Date Deposited: 22 Sep 2014 18:00
Last Modified: 16 Oct 2015 13:09
URI: http://repozitorij.fsb.hr/id/eprint/1159

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

Nema podataka za dohvacanje citata