Valjak, Marino (2007) Metodologija poboljšavanja kvalitete "6 sigma". = Undergraduate thesis , Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, UNSPECIFIED. Mentor: Runje, Biserka.
|
Text
20_03_2008_Marino_Valjak_-_Zavrsni_rad_-_Sest_Sigma.pdf - Published Version Jezik dokumenta:Croatian Download (707kB) | Preview |
Abstract (Croatian)
Kvaliteta je vrlo bitno obilježje svakog proizvoda ili usluge i predstavlja, uz cijenu i rok isporuke, mjerilo tržišne kompetencije i uspjeha poduzeća. Od ovih triju parametara u posljednje se vrijeme najviše pažnje pridaje kvaliteti. Kvaliteta je po definiciji zbroj svih karakteristika nekog proizvoda ili usluge kojima je svrha zadovoljenje očekivanja i postizanja zadovoljstva kupca ili korisnika. Prema tome, proces osiguravanja i unapređivanja kvalitete postaje sve važniji u današnjem svijetu i koristi se mnogim alatima i metodologijama u cilju smanjenja odstupanja od željenih vrijednosti i postizanja savršenstva tj. što veće razine kvalitete. Tako i metodologija "šest sigma" nastoji osigurati minimalan udio nekvalitetnih proizvoda ili usluga. U daljnjem će se tijeku ovoga rada pobliže pojasniti metodologija poboljšavanja kvalitete "šest sigma".
Item Type: | Thesis (Undergraduate thesis) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | kvaliteta proizvoda; kvaliteta usluge; 6 sigma |
Divisions: | 800 Department of Quality > 810 Chair of Precise Measurement and Quality |
Date Deposited: | 22 Sep 2014 18:00 |
Last Modified: | 09 Apr 2021 10:16 |
URI: | http://repozitorij.fsb.hr/id/eprint/240 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |