Tošić, Marina (2009) Optimiranje upravljanja uslužnim procesima. = Optimizing the management of service processes. Undergraduate thesis , Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, UNSPECIFIED. Mentor: Štefanić, Nedeljko.
![]() |
Text
26_02_2009_Tosic.pdf - Published Version Restricted to Repository staff only Jezik dokumenta:Croatian Download (533kB) |
Abstract (Croatian)
Procesni pristup podrazmijeva svaku organizaciju, tj. svaki njen dio kao proces koji pretvara ulazne komponente (input) u izlazne veličine (output) . Rezultat nekog procesa može biti poizvod ili usluga. Cilj svakog procesa je pružiti maksimalnu uslugu klijentu u što kraćem vremenu.Kako bi postigli pravi cilj u procesu, promatra se stvarni dijagram tijeka procesa i na temelju njega pokušava se smanjiti određen broj aktivnosti (ako će rezultat ostati isti) ili smanjiti vrijeme trajanja aktivnosti. želja za kontinuiranom optimizacijom procesa dovodi po povečane učinkovitosti, smanjenja troškova, nepotrebnih zastoja i zadovoljstva klijenata, što je ključni uspjeh na tržištu rada.
Item Type: | Thesis (Undergraduate thesis) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | procesni pristup; analiza vremena; tijekovi resursa; optimizacija |
Divisions: | 700 Department of Industrial Engineering > 720 Chair of Production Control |
Date Deposited: | 22 Sep 2014 18:00 |
Last Modified: | 13 Oct 2021 06:38 |
URI: | http://repozitorij.fsb.hr/id/eprint/565 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |