Novak, Stjepan (2009) Primjena Lean sustava u servisnoj djelatnosti. = Applied Lean management in service industry. Master's thesis (Bologna) , Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, UNSPECIFIED. Mentor: Štefanić, Nedeljko.
|
Text
15_10_2009_NOVAK_DIPLOMSKI2009.pdf - Published Version Jezik dokumenta:Croatian Download (3MB) | Preview |
Abstract (Croatian)
U ovom je diplomskom radu, čija je tema implementacija Lean sustava u usluþno poduzeće, prvo prikazana teoretska osnova ovog suvremenog poslovnog sustava. Lean koncept predstavlja učinkovitu metodu kojom svaka organizacija moþe unaprijediti svoje poslovanje: efikasnost, produktivnost i kvalitetu svojih proizvoda ili usluga. Postizanje takvih rezultata uvjetovano je mukotrpnim timskim radom, jasnim tokovima informacija i materijala, þeljom za stalnim napretkom, te racionalnim korištenjem resursa. Ovaj rad je prikaz osnovnih ideja Lean koncepta, osnovnih alata i metoda koji se koriste tijekom njegove primjene, te osnova strategije njegove implementacije. Iako je teþište stavljeno na primjenu Lean koncepta u usluþnim poduzećima, rad prikazuje i mogućnosti njegove šire primjene. Praktični dio rada obavljen je u poduzeću „Auto Zubak“ u poslovnici Sesvete, gdje je provedeno mjerenje vremena trajanja procesa postprodaje, te su podaci detaljno analizirani i kvantitativno prikazani. Na temelju tih podataka kreirana je mapa toka vrijednosti procesa, te su dane smjernice za daljnji proces implementacije Lean koncepta u poduzeću.
Item Type: | Thesis (Master's thesis (Bologna)) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Lean; Six Sigma; Lean Six Sigma; Servisna djelatnost |
Divisions: | 700 Department of Industrial Engineering > 720 Chair of Production Control |
Date Deposited: | 22 Sep 2014 18:00 |
Last Modified: | 17 Jan 2022 13:33 |
URI: | http://repozitorij.fsb.hr/id/eprint/728 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |