Optimizacija bloka motora kriterijem minimalne deformacije cilindara

Klarin, Borislav (1999) Optimizacija bloka motora kriterijem minimalne deformacije cilindara. = Optimum Design Cylinder Block in View of the Minimal Bore Distortion. Scientific master's thesis , Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, UNSPECIFIED. Mentor: Jeras, Dušan.

Full text not available from this repository.

Abstract (Croatian)

U radu su objašnjena načela izrade modela motora, njegovog pojednostavljivanja, te način na koji se određuju granični uvjeti za karakteristične uvjete rada kod strukturnih i toplinskih proračuna motora s unutrašnjim izgaranjem pomoću metode konačnih elemenata. Na temelju istraživanja utjecaja pojedinih konstrukcijskih parametara na deformacije cilindara izvršena je optimizacija bloka motora u cilju njihovog smanjivanja.

Abstract

In this work are represented the basic principles of finite element method used for analysis of internal combustion engines. In the work are also represented the principles of engine modelling, its simplification and application of boundary conditions for characteristic working conditions. Optimum design of cylinder block was made on the basis of research on influences of different design parameters on the cylinder bore distortion.

Item Type: Thesis (Scientific master's thesis)
Uncontrolled Keywords: motori s unutrašnjim izgaranjem
Divisions: 400 Department of IC Engines and Mechanical Handling Equipment
Date Deposited: 22 Sep 2014 18:00
Last Modified: 16 Oct 2015 13:19
URI: http://repozitorij.fsb.hr/id/eprint/42

Actions (login required)

View Item View Item

Nema podataka za dohvacanje citata