Optimiranje upravljanja uslužnim procesima

Tošić, Marina (2009) Optimiranje upravljanja uslužnim procesima. = Undergraduate thesis , Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, UNSPECIFIED. Mentor: Štefanić, Nedeljko.

[img] Text
26_02_2009_Tosic.pdf - Published Version
Restricted to Repository staff only Jezik dokumenta:Croatian

Download (533kB)

Abstract (Croatian)

Procesni pristup podrazmijeva svaku organizaciju, tj. svaki njen dio kao proces koji pretvara ulazne komponente (input) u izlazne veličine (output) . Rezultat nekog procesa može biti poizvod ili usluga. Cilj svakog procesa je pružiti maksimalnu uslugu klijentu u što kraćem vremenu.Kako bi postigli pravi cilj u procesu, promatra se stvarni dijagram tijeka procesa i na temelju njega pokušava se smanjiti određen broj aktivnosti (ako će rezultat ostati isti) ili smanjiti vrijeme trajanja aktivnosti. želja za kontinuiranom optimizacijom procesa dovodi po povečane učinkovitosti, smanjenja troškova, nepotrebnih zastoja i zadovoljstva klijenata, što je ključni uspjeh na tržištu rada.

Item Type: Thesis (Undergraduate thesis)
Uncontrolled Keywords: procesni pristup; analiza vremena; tijekovi resursa; optimizacija
Divisions: 700 Department of Industrial Engineering > 720 Chair of Production Control
Date Deposited: 22 Sep 2014 18:00
Last Modified: 16 Oct 2015 13:14
URI: http://repozitorij.fsb.hr/id/eprint/565

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

Nema podataka za dohvacanje citata