Optimizacija odnosa proizvodne i prodajne funkcije

Azenić, Miran (2009) Optimizacija odnosa proizvodne i prodajne funkcije. = Master's thesis (Bologna) , Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje, UNSPECIFIED. Mentor: Štefanić, Nedeljko.

[img] Text
30_06_2009_Diplomski_rad_-_Azenic_Miran.pdf - Published Version
Restricted to IP adress Jezik dokumenta:Croatian

Download (15MB)

Abstract (Croatian)

Tvrtke su danas suočene ne samo s rastućom konkurencijom i visokim zahtjevima za kvalitetnom robom i njenom brzom isporukom, već i s uzdrmanim globalnim stanjem gospodarstva kojemu prijeti snažna i dugotrajna gospodarska i financijska kriza. Tvrtke se moraju okrenuti prema sebi i unutarnjom analizom glavnih procesa tražiti moguća poboljšanja. Proces je definiran kao aktivnost ili skup aktivnosti koja uzima jedan ili više inputa transformira ih dajući mu vrijednost, a zatim isporučuju kupcu jedan ili više outputa. Sam proces je odabran kao jedinica analize, jer za razliku od odjela ili čak tvrtke proces realnije prikazuje kako tvrtka zapravo posluje. U središtu svih procesa trebao bi biti kupac, a ne kako je u većini slučajeva proizvod. Kako bi kupac bio u središtu procesa, tvrtka mora ostvariti suradnju između proizvodne i prodajne funkcije. Povezivanjem funkcija tvrtka je u mogućnosti stvoriti konkurentsku prednost i kupcu pružiti ono što želi i kada želi. Odličan primjer integracije procesa je tvrtka Auto Hrvatska Dijelovi d.o.o.. U početku je tvrtka bila isključivo prodajnog karaktera, no pripajanjem tvrtke Dryden d.o.o. osigurali su servisnu mrežu, kojom pružaju usluge servisiranje i različitih popravaka na vozilu. Detaljnom analizom prodajnog i uslužnog procesa uočena su uska grla procesa, te su predložena moguća rješenja optimizacije, čime bi se postigla veća produktivnost procesa. Osim optimizacije procesa u radu je naglasak bio i na upravljanje odnosima s kupcima (CRM). Upravljanje odnosima s kupcima predstavlja relativno mlad koncept, koji se zahvaljujući promjenama u menadžmentu, strateškom poslovnom planiranju i personaliziranom servisu potrošača sve više razvija. Korištenjem CRM tvrtka je u mogućnosti pratiti sve kontakte ostvarene s određenim partnerom. Na temelju analize procesa i softverskog modula za upravljanje odnosima s kupcima ponuđene su smjernice za daljnji proces optimizacije proizvodne i prodajne funkcije, kao i za unapređenje poslovanja tvrtke.

Item Type: Thesis (Master's thesis (Bologna))
Uncontrolled Keywords: proces; procesni pristup; optimizacija; upravljanje odnosima s kupcima
Divisions: 700 Department of Industrial Engineering > 720 Chair of Production Control
Date Deposited: 22 Sep 2014 18:00
Last Modified: 16 Oct 2015 13:11
URI: http://repozitorij.fsb.hr/id/eprint/643

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

Nema podataka za dohvacanje citata